gamla ankor

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Fre Dec 10 00:40:33 CET 1999

Stefan Persson skrev:
>Kan man inte skriva till förlaget, och köpa ett exemplar från >restupplagan?

Från 1994 bestämde förlaget att hålla upp till 10 år gamla nummer i lager för
efterbeställningar, med reservation för att de säljs slut under tiden.
(Dessförinnan hade de ingen tidsgräns, men de äldsta numren som då gick
att beställa var från 1970, om jag minns rätt.)

Jag har inte hört att de slopat möjligheten, så det är nog bara att beställa.
Dock tog förlaget åtminstone förr ut en viss extra peng utöver lösnummerpris
och porto, och jag antar att det är så nu också.

Anders Berglund