Ank-prylar till salu

Andersson, Per A J paja at telia.com
Sat Dec 11 13:16:23 CET 1999

From: "Andersson, Per A J" <paja at telia.com>

Hej!

För den som är intresserad kan jag meddela att jag har lite "ank-prylar" till salu.

Det gäller:

- "THE CARL BARKS LIBRARY, VI" (med Giveaways, Annuals & Miscellaneous). I princip Mint-skick (om det inte vore för en mindre reva i ena bottenhörnet av ytterkassetten). Priset är mycket förhandlingsbart (men den inhöstades på auktion för 925 kronor när det begav sig). För er som inte vet kan jag meddela att Carl Barks Library sammanlagt täcker tio boxar med tre tjocka, inbundna volymer i varje (dvs så nära Carl Barks' samlade verk man nu kommit, vad jag förstått saken). Och det som jag säljer är box nummer 6.

samt fyra böcker/häften om ankor och anktecknare:

- "DUCKMOBILES" (om Disneyvärldens fordon, på norska)
- "MILTONS VERDEN" (informativ/t häfte/bok om Freddy Milton, på danska)
- "CARL BARKS-ANDALYSER - EN ANDTOLOGI" (av Steffen Kronborg, på danska)
- "ANDRE ANDALYSER - EN NY ANDTOLOGI" (av Steffen Kronborg, på danska)

(priset är även här förhandlingsbart men naturligtvis på en något lägre nivå än för CBL-trippelboxen)

Hör gärna av er med frågor och prisförslag.

Vänliga hälsningar
/PAJA

Per A J Andersson
Slottsskogsgatan 6 D