Kalle Anka

Mats Forssblad froz at algonet.se
Fre Dec 24 09:29:02 CET 1999

Det är inte första gången vi hör sådant här. Just nu är det en massa
julfientligt tjat i media, och ofta riktar man in sig mot Kalle Ankas
julafton, väl som en symbolisk attack mot hela helgen.

Om jag firar jul ( hoppar över det i år ), så vill jag självklart att
Kalle Ankas julafton ska ingå.

Informationen om programchefer är dock värdefull, i det fall man får
något inflytande över vilka som ska få kicken.