SV: van Horn

Per-Erik Malmström pekka.malmstrom at uppsala.mail.telia.com
Ons Dec 8 07:39:24 CET 1999

PATRIK:
Horn-serie på svenska utöver "The Whistling Ghost" i Musse Pigg, eller om
alla andra serier publicerats i KA. <<

Nu är jag inte känd för att vara allt för pålitlig på morgonen, men nog
tror jag att åtminstone Snarkjakten och Spring, spring, ankan min (båda
från Van Horns tid hos Disney Publishing) har publicerats i MP. Troligtvis
under 1993 (men nu är jag verkligen ute på hal is...)

van-Horn-serier, framför allt AR-serier, som ännu inte givits ut på
svenska.

Hurra för Patrik Öbrink! Hade ingen aning om att det fanns så kloka karlar
i Sverige! Har du någon favoritserie?
	Dessa pärlor finns--till våran glädje, och Van Horns olycka-- publicerade
i albumformat på engelska, men visst vore det trevligt att se dem på
svenska också. Men så länge det finns opublicerade Rosa-serier får vi nog
vänta...:-(

veckor sedan senaste van-Horn serien publicerades. <<

En till som räknar veckorna. Så trevligt...
	Om jag inte minns fel så ska det finnas en underbar Nervous Rex-serie av
ovanstående kreatör på nätet för den som vill ha mer.
<http://www.geocities.com/Paris/Metro/7211/wvh/ >

Kvack!
/PEkka
	(inte ingift i familjen Van Horn -- ännu:-)