Tungor och plast

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Sat Nov 6 22:31:30 CET 1999

>Angående plasten/leksakerna i och runt KA & C:o så tycker jag som
>lösnummerköpare att det är hemskt när man inte kan bläddra lite i tidningen
>innan man köper den. Även om kvaliteten i genomsnitt är rätt hög nu för
>tiden så kommer det ju ibland riktiga bottennapp och sådana är nu svåra att
>undvika. Dessutom brukar leksaken skymma framsidan så att det som står
>skrivet att det finns i tidningen inte syns.

Dessutom finns står det även på tidningen vad det är för bilaga som följer
med (men eftersom bilagan skymmer tidningen går det inte att läsa utan att
ta bort plasten). Eftersom man ändå ser bilagan, tycker jag att det är
onödigt med en bild av bilagan på omslaget. Eller har de tänkta köparna fått
röntgensyn, så att de inte ser bilagan, utan bara framsidan?