Crusoe

Bo Nilsson bo at telia.net
Mon Nov 8 23:26:20 CET 1999

Hej
Jag har letat länge efter en gammal Disney-producerad film från 1966 som
heter "Robin Crusoe" (orig. "Lt. Robin Crusoe") med Dick van Dyke. Jag såg
den nar jag var ca 8 år och minns att jag skrattade mig fördärvad. Nu
skulle jag vilja se om mina barn tycker lika. Filmen finns dock inte i
Sverige på video, Disney har den inte i sitt sortiment. Men jag har för mig
att den visats i SVT (eller 4'an, jag har inget annat) för några år sedan.
Kan det tänkas att ngn spelat in den? Om inte, kan ni tipsa hur man skulle
kunna få tag på den? Den finns att köpa på video i USA men jag vill ha den
textad på svenska.

;-) Bo Nilsson (TeliaNet System manager servers)
;-) Telia AB Network Services, Div Datacomm
;-) Office: +46 8 4568983  Mobile +46 70 5487365
;-) Email: bo at telia.net