SV: Vem tecknar bäst?

Berglund berglund at mailbox.swipnet.se
Mon Nov 22 20:29:49 CET 1999

Ursäkta, jag inser nu att min mening inte var rätt formulerad där :)
Jag menade inte på något vis att han var en dålig _tecknare_ på grund av manusen.
"Medryckande" som beskrivning kändes lite väl knutet till manuset för mig.
Så, för att reda ut alla missförstånd:
"Heja Ferioli!" :)

/Martin Berglund
Malmö