WWW

Lars Petrus lars at netgate.net
Ons Dec 6 20:13:27 CET 2000

>At 19:35 +0100 12/4/00, Johan Blixt wrote:
>
>Artiklar ställer jag mig lite tveksam till eftersom jag -
>gammalmodig som jag är - hellre ser sådant i kuriren eller rent av i
>kvacket (fast då kortare saker). Just nu har vi dock två kurirer som
>vi har slut på och om vi inte orkar fixa nya tryckningar av dem så
>kanske vi skulle lägga ut artiklarna på webben. Fast om vi orkar med
>en webbifiering av artiklarna så orkar vi nog även med att göra en
>ny pappersutgåva.

Det finns väl inget som hindrar att man har samma artiklar både på
websajten och i papperstidningarna?

Är artiklarna i datorformat kan man göra en webversion mycket snabbt
och smärtfritt.

"The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
                                --- Frank Zappa

Lars Petrus, San Francisco, California  -  lars at netgate.net
http://u1.netgate.net/~mette/lars/