SV: WWW

Johan Blixt johanblixt at telia.com
Tors Dec 7 17:39:43 CET 2000

Magnus Haglund:
>Det jag menar är lite mer allmänna artiklar, typ vem Don Rosa är och
>liknande. Inter för djupgående alltså.

Problemet är att då måste någon skriva dessa artiklar och jag vet
inte riktigt vem det skulle vara. Desutom finns det redan en hel del
sådant på webben (inbillar jag mig) så en viktigare insats där vore
nog att fixa till en riktigt bra länkavdelning så att man lätt hittar
allt som redan är gjort.

>Vad det gäller köp och sälj, så kan jag ha något som kanske passar,
>men vad ligger NAFS(k):s hemsida på för server? Klarar den ASP?

Det tror jag inte - ASP är väl något Windows-aktigt?
Johan Blixt johanblixt at telia.com
http://hem2.passagen.se/jblixt/