Kvack

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Mon Dec 18 18:18:51 CET 2000

Kvack!
Jag tycker att den här listan börjar bli tråkig. Kan inte alla som har en fråga ställa den frågan. Strunta i att leta upp svaret någon annanstans utan låt de duktiga ankisterna på den här listan svara.

Nu tänker jag kommentera 2 serier som har förekommit under de senaste veckorna:

Serien "till Attack" av Don Rosa var inte så bra som jag hade trott. Den var naturligtvis inte dålig men jag gillar mycket bättre hans fortsättningsserier.
De är mycket mer spännande och roliga. Den här tog slut innan den hade börjat.

I nr 50 så fanns det en serie som hette "Glitter, glam och glädjesång".
Den handlade om Musse som var irriterad på julen men skulle sedan försöka vinna över Klasse i en julsångstävling.
Detta var en utav de sämsta serier jag har läst. Främst för att musse var sur utan orsak. Musse får bara vara sur om någon kidnappat Mimme eller något liknande.Serien skulle dock varit helt okey om den handlade om Kalle och Alexander.

Är det någon som tycker något annat....

/Christian