SV: Ta bort töntspråket!

Korax Korax at home.se
Fre Feb 11 23:44:06 CET 2000

Ärligt talat är jag lite kluven i ämnet. Visst, som 70-talist kan jag säga att allt IT-snack går till överdrift. Men hur är det med dagens
barn? De är ju uppvuxna med datorer i omedelbar närhet, kanske kan de känna igen sig i serierna. Kom ihåg att serierna inte är riktade till
vår "årgång". Detta är givetvis bara en ren spekulation, då jag inte har några barn i min närhet att fråga. Bara en tanke!

En klyscha, men den tål att upprepas: Serierna var bättre förr!

kvack,

/Erik