SV: IT-Ankeborg - Ner med revolutionen!

Johnny Rönnberg johnny.ronnberg at telia.com
Sat Feb 12 18:48:29 CET 2000

Jag tror nog inte ens att sju åringar använder det språket som finns i IT serierna.

The one and only
Johnny Rönnberg
johnny.ronnberg at telia.com

+ Gillar du rymdfart?
+ Gillar du astronomi?
+ Gillar du rymden?
+ Vill du ha senaste nytt om rymden direkt till din e-mail?

Besök i så fall:
http://hem.passagen.se/armstron/index.htm