Sv: kalle anka

Anders Christian Sivebaek acsive at mail.mira.dk
Ons Jan 19 19:05:31 CET 2000

> Vi på kansliet fick följande fråga och nu undrar vi om någon på
listan har
> någon aning?

AB. det

Det her låter som en gave/extra-ting fra et KA/AA i 1985, jeg hade selv
singlen, og om det er den samme lærer en sanger nogle barn at spille på
redekam og synge om Anders And/Kalle. Jeg tror Ole også husker at vi
hørte den sigle jeg tänker på hos Søren i Påsken.

Det är i värje fall den eneste single jeg kjenner till med KA. der
fulgte en annedn med som extra engang, men den er med Dinosaur-brøl,
det skulle väl inte väre møjuligt at ta fejl der...

AC