Donaldogenealogi

Mats Gustavsson aamt.gustavsson at vaggeryd.mail.telia.com
Tors Juli 13 18:07:11 CEST 2000

Om jag begränsar min forskning? Intressant fråga, har inte funderat på
det...
Den där listan du talar om låter hur som helst mycket trevlig, om du tycker
det är värt besväret att leta upp den. Jag vill gärna kunna läsa om
släktingarna i någon serie och inte bara få svart på vitt att "den och den
är fasters kusins systerson till Alexander".
Har inte läst Thomsons artikel, tack för tipset...

Återigen tack,

/Mats