SV: SV: Hrmpf...

Lars Petrus lars at netgate.net
Fre Juni 23 08:06:55 CEST 2000

OK. Har vi några WDC-koder för dessa två krocketserier, eller
ännu hellre nu kommersiellt tillgängliga amerikanska publiceringar
av dessa serier som jag kan köpa med mina dollar?

Ledsen att låta krass. Jag är stressad. Eller är jag effektiv?
Jag låter historien döma.

Troligen har jag dem i mitt arkiv, men inte bleep hittar jag nåt
i det. Jävla verklighet...

/Lars