SV: Tråkigt!

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Sön May 14 09:03:26 CEST 2000

Hej!

Förmodar att det är Kim Syberg du menar? (Har inte tidningen till hands just nu. Men han hade med en ensida nyss.)
Själv så tycker jag Kim är en tecknare med otroligt stor potential. Han jobbade tidigare inne på Egmont i Köpenhamn i deras atelje. Men han har numera andra arbetsuppgifter utanför Egmont (Så om du inte gillar hans stil så slipper du se nåt mer av hans arbeten).
Fast med tanke på vilken stjärna han är som tecknare (Jag har sett hans andra arbeten.) så skulle det förvåna mig om inte Kim lär höra talas om sig i framtiden. Dock inte när det gäller Disney-ankor utan egna kreationer.

Och, jo, de nya tecknarna och författarna måste fram.
Utan dem blir det lixom inte mycket till tidning.

/Joakim Gunnarsson.