Efterlysning...

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis May 16 01:33:52 CEST 2000

Pekka:

>När ämnet ändå är uppe för diskussion tänkte jag passa på att höra hur det
står till på den ankistiska bridgefronten. Vill minnas att vi hade en
kollusor i landslagsklass för några år sen - någon som minns vem det var?

Låter som om du möjligen kan mena koll. 1658 Tomas Brenning, en genuint
trevlig person som är intresserad av allt som är roligt. Jag har dålig koll
på bridgevärlden och vet inte om det finns/har funnits kollusorer som är
ännu vassare.

Personligen har jag inget emot den här diskussionen, men kanske bör man
oroa sig för att den kan glida iväg en liten aning off-topic om den får
fortsätta alltför ohämmat...