Ludwig - Äntligen tillbaka.

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Tis Nov 14 20:42:50 CET 2000

Om ni vill ha ett litet "insider-tips":
Ludwig-albumet är en pärla och i mitt tycke det bästa av de tre "Äntligen tillbaka".

(Om det blir mer häften i serien står Spökplumpen av Murry
och Stål-Långben av samme tecknare högst på min önskelista.
Men, men... vi får väl se.)

Kan nämna att det kommer en sprillans ny serie skriven av John Lustig och tecknad av Romano Scarpa i KA #47.
+ att Don Rosa tecknat de 24 påsarna i årets julkalender som tar sin början i detta nummer. (Omslaget av Rosa är hämtat från dessa påsar.)

/Joakim Gunnarsson.