Kalle redovisning

Johan Viklund jovi at www.hultsfred.se
Fre Nov 24 22:33:05 CET 2000

Kvack!

Jag skall ha nationellt prov i Svenska  och skall då
prata i fem minuter.

Ämnet är "Litteratur och Läsning", jag skulle vilja ha
förslag på ämnen, med anknytning till KA såklart, och
också passande serier att ta upp. Eftersom min KA
samling är mycket bergränsad (anslöt mig till NAFS(k)
förra året, och som nybliven ankist har jag inte hunnit
läsa alla klassiker än) så skulle jag vilja att serierna
har förekommit någon gång under 90-talet, helst 92 och
framåt, eller serier som förekommit i årgångsböckerna.

En idé jag haft är kärleks affärer (glittriga gullan).

Kvack på förhand
  Johan Viklund
  Koll. 2537