SV: SV: Tankar om NAFS(k)

Magnus Haglund magnus_haglund at yahoo.se
Tis Nov 28 16:35:39 CET 2000

Hej,
Satt och rensade gamla mail och hittade den här diskutionen om NAFS(k).

Lars Petrus skrev detta, och jag har tänkt på det ett par gånger:
> Vad gäller (k)uriren kanske det skulle vara bättre att göra om den
> till en websajt? Mycket enklare och billigare. Och trendigare.
Det jag tycker är att man gärna ska ha kvar Kvacket och (k)uriren, men att NAFS(k):s hemsida skulle kunna göras om till ett slags "ankistiskt-webbcentrum". Där skulle man kunna ha den NAFS(k)-info som finns nu, men också t.ex. diskutionsforum, lite artiklar, köp och sälj och liknande.
Ett annat förslag är att ankister som har egna Disneyhemsidor skulle kunna koppla ihop dem som en stor sida.

/Magnus Haglund