KA &C:o 1950 del 2

Per-Erik Malmström pekka.malmstrom at uppsala.mail.telia.com
Sat Sep 9 02:38:50 CEST 2000

Den gamle gnidarens namne skrev:

> Hur gick det till??? Nää, det finns bara några förhands ex. av 1950 del 2 i Sverige än så länge. Menar du kanske Bild & Bubbla?

Låter som en kvalificerad gissning. Min hypotes är att Stefan undrade när årgångsboken dimper ner i brevlådan, Kenneth svarade att B&B kom idag och du söker ett samband som inte finns. Kul att det inte bara är jag som har tomtar på loften!

/PEkka
    - som inte prenumererar på B&B eftersom artiklarna mestadels handlar om karlar i trikåer.