Carl Barks Litografier

Magnus Knutsson magnusk at algonet.se
Sön Apr 15 15:54:09 CEST 2001

> Jag köper och säljer Carl Barks Litografier.
> Är det någon av er som har någon att sälja eller skulle vilja köpa
> en litografi hör av er till mig.
> Titta gärna förbi på min hemsida för att se vilka litografier som just
> nu är till salu.
> http://home3.swipnet.se/~w-31333/Carl%20Barks%20Litografier.htm

Säljer någon verkligen litografier av Carl Barks? Det vore i så fall
sensationellt.
Så vitt jag vet har han aldrig sysslat med någon form av grafik, minst av
allt litografi. På mej verkar det som det är dom vanliga signerade
färgtrycken,
alltså helt vanliga färgplanscher med Carl Barks egenhändiga namnteckning.

Hälsningar Magnus

.