Släktträdsfel.

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Ons Apr 18 14:25:29 CEST 2001

> punkt på Kalle Anka &
> att få sidorna riktigt

> Alla korrigeringar av faktafel mottages tackamt.
Jo, det sagde de også hos egmont i DK, da jeg fortalte
dem det om stamtræet for ca. et år siden. der er jo
bare ikke sket noget. En unavngiven dansk redaktør
mente at det var deres norske søsterselskabs ansvar.

> Det går bra att maila dem till mig på
> joakim.gunnarsson at egmont.se
Jeg går ud fra at du læser ankism også - det kan vel
være vejen også eller hva? egmont-adressen er måske
mere officiel.

Men fejlen består jo i at Blisand(Coot) ikke vises som
datter af en Blisan (Coot) på online træet. det er
derimod pluydselig hendes mand som er søn af Bertel
Blisand, som han heder på dansk. Desuden skulle man
tro at to af McAnka-forfædrene har indgået registreret
partnerskab og sammen fået/adopteret 4-5 ænder - dette
er jo absurt! Det morsomme er at det har været kendt
siden starten at dette var fel. Rosa ved det fra en af
mine norske venner, og jeg skrve engang fra
hjemmesiden om det. Men den danske post-service
virkede aldrig for mig.

=====
Anders Christian Sivebaek
acsive at yahoo.com