Tankar om NAFS(k) II

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Sat Apr 21 14:11:07 CEST 2001

Hej
Jag satt och kollade igenom min vackre skara av mail som kommit till den här listan.
Jag såg en diskussion som hette Tankar om NAFSK(k) som tog plats runt september förra året.
Man diskuterade NAFS(k) framtid och framförallt om man behövde (k)uriren som hade blivit för
avancerad för en vanlig ankism. Man efterlyste en tidskrift som låg på en enklare och roligare nivå.
Jag tror att det slutade med att man ville ha kvar (k)uriren och att man skulle försöka göra
Kvacket mer lik en tidning med artiklar och index och insändarsidor osv, men  som skulle vara spontanare och roligare än (k)uriren.

Detta tycker jag låter som en jättebra idé och jag undrar vad som hände med den.

/Christian

ps anledningen till att jag inte sa detta när det var aktuellt var att just hade skickat in min
medlemsavgift och väntade spänt på välkomstbrevet (som innehöll min första (k)urir och Kvacket) .

ps2 hur böjs Kvacket efter orden "min första"?