NAFS(k)

Erik Bergwall erik.bergwall at edu.vasteras.se
Tors Aug 9 18:54:30 CEST 2001

Hej alla.

Jag har haft en omröstning på min hemsida om hur många som känner till
NAFS(k). Av 35 svar kände 51% till föreningen. Resten gjorde inte det.
Tycker inte ni att NAFS(k) borde marknadsföra sig lite bättre? Eller, att
vi hjälper till med det? Jag skulle kunna tänka mig att sätta upp anslag
på anslagstavlor i affärer och så. Och Stefan, som ju arbetar på Egmont,
kan väl försöka få in en fot i annonseringen? Jag vet ju inget om priser
och så, men det vore onekligen bra reklam.
Jag tycker nämligen att NAFS(k) ska vara värda stor uppmärksamhet, som den
utmärkta organisation den är!
Kan vi inte ha något uppe på bokmässan i Göteborg i höst?

koll. Erik Bergwall
www.dizzni.rr.nu