Ankism digest, Vol 1 #384 - 6 msgs

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Fre Aug 10 15:51:22 CEST 2001

Christian:
> Detta tycker jag låter som en utmärkt idé!! Jag fick själv
> reda på att NAFS(k) existerade efter att tidningen Internet World (tror
> jag) hade recenserat www.nafsk.se. Förutom anslag i affärer kanske man
> kan skapa någon sådan där liten reklamskylt som man kan be att få
> upsatta på diverse hemsidor.

Ja! EN tuff banner!!! Det vore tillräckligt för att jag äntligen ska förmå
mig att sätta upp en ny hemsida! Men hur ska en sån se ut?

Förresten, det är snart dags för bokmässan i Göteborg igen. Jag har hört
ryktas att Don Rosa skulle komma dit i år - är det nåt som stämmer?

--
/The, nu med 4 undulater! (en blå liten pippi sitter i buren och lysrtar
kanske så småningom till namnet Smurf...)

    \)
    / )	  Theresa Wiegert	 	      f95thwi at dd.chalmers.se
   / /	  Gibraltargatan 94 - P4                  tel 031 - 81 13 64
  //"	  412 79 Göteborg   		      	     070 - 483 12 11