Kvack!

Roger Magnusson rogerm at home.se
Ons Dec 5 10:39:24 CET 2001

Klart att det handlar om citat! Det var ju du som började
med att citera HasseåTages docent Nylén i 88-öresrevyn.
"Jag röker inte, jag bits istället. Så'n är jag, och det
står jag för"
Jag trodde att alla som är intelligenta nog att läsa Kalle
även känner till denna odödliga revy.
Kan jag ha fel? Kan denna kulturskatt ha gått någon helt
förbi utan att lämna ett spår?
Sådana frågor får vi aldrig veta svaret på. Det är ju trotts
allt inte alla som har tillgång till denna lista, tyvärr.

Mer HasseåTage åt folket!

"Sanolikheten, hela sannolikheten, och inget annat än
sannolikheten!"

R Magnusson

> Roger Magnusson:

> Öhum... är det ett citat? Är det en frågesport? I så fall
förlorar jag.

> Eller är jag lika tråkig som begagnat nikotintuggummi? I
så fall förlorar