Don Rosa

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tors Dec 27 21:38:32 CET 2001

Joakim Kindahl
Velkommen på listen, Joakim. (fint navn for en ankist,
desutom:-))

> Är ny på listan sedan någon dag före julafton. Jag
> undrar bara vilka album av Don Rosa som finns i
> Sverige.
Bare et, og det er snarere en bok - nemlig Farbror
Joakims Liv, med de første oprindelige 12 kapiteler af
Joakims Liv-sagaen

> Har letat lite på internet (amazon) men får
> inte fram så mycket.
Der burde være amerikanske albums at finde, men måske
snarere på auktionssiden ebay.com

> Anser att DR är den klart bästa
> Disney-tecknaren, tom bättre än CB.
> Vad tycker ni?
Frågan om barks eller Rosa har altid været veldig
diskutert her, og på andre fora om Ankorna. - Jeg
sætter dem begge to veldigt højt. - Hvor barks er
klassikeren er Rosa den nye mester - jeg vil ikke sige
at en er bedre en den anden. - det er jo også altid
individuelt.
Jeg er dog med til at lave hjemmeside(n) om Don Rosa,
www.duckhunt.de - Kig derind om du ikke allerede har
gjort det.

/AC

=====