SV: Leksaker

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sön Juli 29 21:48:57 CEST 2001

Håller med om detta!

Leksakerna har inte så stor mening, dock var Kalle nyckelringen bra när den
kom liksom fotoalbumet men senaste året har intressanta prylar inte
förekommit i tidningen.

Dock är inplastningen bra, vilket gör att tidningen
förblir hel när den kommit ner genom brevlådan.

Dock är ett stort problem Kalle Ankas Pocket, som för det mesta är sönder
när man får den efter att de (icke ankistiska?) brevbärarna har pressat ner
tidningen så att den går i sönder i stället för att ringa på dörren. En sak
att göra så detta inte förekommer så ofta är att skicka i sådana
förpackningar som de skickar i om man beställt en ny hel pocket efter att
den gamla varit sönder!

Kan någon ansvarig svara på detta om man kan byta förpackning??? Det skulle
bli billigare att skicka i sådan i stället för att skicka ut en massa nya
för att tidningen är i sönder. Egmont skulle tjäna på det! Vad säger Joakim
Gunnarsson? Kan du kolla det?

Mvh Michael Lindholm
Koll 2514