SV: Leser-frågor

Daniel Mott info at danielmott.com
Sat Juni 16 11:10:16 CEST 2001

Här är enligt Disneys sidor Björnligans gömställe:
http://www.disney.se/kalleanka/bli_kjent/kart/se_indus.html
Jag vet att du frågade om en mer specifik adress, men den kartan kanske hjälper dig lite i alla fall?

Dina andra frågor har jag tyvärr inget bra svar på, men enligt Don Rosa:s släktträd ser inte Kajsa ut att ha några syskon, men mer inbitna ankister kan nog besvara dina frågor bättre än jag. :)

--
Med vänlig hälsning
Daniel Mott

Mer info på www.danielmott.com
--
"Rökare är också människor, fast inte så länge."
Gertrud Wallin