SV: Kalle Anka har aldrig förbjudits iFinland

Mats Forssblad froz at algonet.se
Tis Juni 19 23:43:14 CEST 2001

Per Starback wrote:

> och Mats Forssblad svarade

> Som sagt: "Liknar Kalle Anka". :-)

Ja, det kanske var det som fick mig och en annan kollusor att låtsas
vara hans livvakter en gång. Vi ställde oss bakom talarstolen och såg
tuffa ut. Detta på väg till eller från ngt Nafs(k) årsmöte och Ulf var i
mitten av karriären. Dock sprang Ulf plötsligt sin väg till en
Sambaorkester... En kvinnlig talare avslutade med att hälsa Ulf
välkommen, vände sig om...och frågade oss vart han tagit vägen. Sedan
önskar jag att jag hade något lustigt att avsluta med, men vi avlägsnade
oss diskret...