(no subject)

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Sat Mars 17 14:33:25 CET 2001

Jag undrar hur man får tag i albumet "Carl Barks 100år" som det stod om i nr 12/01.
Jag undrar också om någon vet hur man får tag på boken "365 dagar med Kalle Anka".

Det var en positiv överaskning när jag insåg att den senaste Kallen var ett hyllningsnummer till Carls Barks
Jag tyckte den innehöll många bra serier, även om William van Horns serie om Oppfinnar-Jocke inte  tillhörde hans bästa.
Nu ser jag fram emot resten av "arvet från BARKS"-serierna, framförallt Don Rosas serie om Björnligan!

/Christian