Krigsfilmene

Erik Horthe erikh at newmedia.no
Tis Okt 16 07:41:48 CEST 2001

Hei

Jeg har samlet Disneyfilmer i mange år, og har blant annet en dårlig kopi
av Der Führer´s Face på VHS. For noen år siden skrev jeg til Buena Vista og
spurte om muligheten for at Victory through Air Power kunne komme på VHS.
De svarte (!) og sa at det ikke var utenkelig, men da i begrenset opplag
for spesielt interesserte. Det var alstå ikke noe om sensur i brevet jeg
fikk. Siden det nå har gått noen år har nok en eventuell nyutgivelse blitt
forkastet. Men om mange tar kontakt og ber om det samme så kanskje noe skjer.

Erik H