Re(2): Sven

Erik Bergwall erik.bergwall at edu.vasteras.se
Ons Okt 24 19:21:56 CEST 2001

reimersholme at hotmail.com skriver:
>Bilagorna bruka gå sönder vid användandet. Detta tyckes bero på, att
>förlaget inte inkluderar bilagor af hög kvalitet. Detta är inget jag bryr
>mig om, ety bilagorna i mitt tycke äro onödiga.

hafver vi icke disputerat detta en tidigare gång?
Men I ska veta, att bilagorna äro också i mitt tycke utan
användningsmöjlighet, då man (dock icke af våld och dylikt) bruka dem och
de därefter inte äro dugliga. Ehuru detta är beroende på användarbruk
eller ej, låter jag vara osagt. Kanske äro svearna ofvanligt stronga?

Erik Bergwall -  plastikhatare