Sven

Jorgen Claesson jocl at telia.com
Ons Okt 24 20:57:45 CEST 2001

> Precis!!!   Istället tycker jag att de borde ha samlarserier

Minns med en tår i ögat den fina planchen med havets djur. Den fick man
klippa ut sektionsvis under ett antal veckor 1967 tror jag det var. Detta
var det första år jag prenumererade och är därför min favoritårgång. Tur att
det var så många "Favorit i repris" det året. Favorit är "Åter till Alaska"
(KA 52/66-KA 2/67). Under det årskskiftet kom även "Jul på björnberget" som
extra tidining. Med reservation att jag minns helt fel, har inte kollat....

mvh

Jörgen (Koll 2572)