SV: Re(2): Sven

Daniel Mott info at danielmott.com
Ons Okt 24 20:15:17 CEST 2001

Varför inte distribuera en barntidning med barnreklam, skämt och barnserier och en vuxen version utan plastskräp, barnreklam och mer Kalle Anka och mindre Musse Pigg (musse-hatare ;))?
Det borde väl rika egmont ha råd med... :D

Med vänlig hälsning
Daniel Mott

http://www.danielmott.com
Mobil: 0703 680141