SV: Sven

Robert Andersson robert.m.andersson at swipnet.se
Fre Okt 26 20:02:13 CEST 2001

----- Ursprungligt meddelande -----
Från: "Anders" <anders at anders.cx>
Till: <ankism at stp.ling.uu.se>
Skickat: den 25 oktober 2001 01:45
Ämne: Re: Sven

> Nä, det var bättre förr - då kunde man dessutom tjuvläsa tidningarna
> på kafferasten utan att hindras av plastöverdrag! :)
>
> 2596 - Anders Karlsson

Jag är heller inte road av alla de där plastleksakerna, smink och allt vad det nu kan vara som följer med KA. Undantag för t ex pennetui, linjal o dyl som åtminstone är användbara saker. Däremot vill jag gärna behålla tidningen inplastad. Plasten skyddar tidningen och jag vill faktiskt ha ett oläst exemplar när jag handlar tidningen i butiken.

/Robert Andersson