Mässen i Göteborg - Möte

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Fre Sep 7 16:40:07 CEST 2001

For ca. en time siden fandt jeg på at det kunne være
en idé for mig selv at komme til Göteborg også - nu må
jeg bare først undersøge hvornår Rosa er til stede.
Om det er alle dage, foretrækker jeg at komme på
mässen fredag eller lørdag - hvad med I andre? Hvornår
planlegger I at være der?

Om vi her fra listen så kunne mødes der ville det være
kul, synes jag! Desutom skulle jeg gerne ville höre om
nogen ankist her har en ledig gulvplads, om de bor i
byen. Da jeg så måske tager til mässen selv kan jeg
også selv købe plakaterne - dog vil jeg stadig tage
det med jeg har lovet.

Undersøker saken i øjeblikket.

Svar meget gerne, hvis I kan hjælpe

AC