Re: Köpa gamla KA

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Tors Apr 18 23:28:10 CEST 2002

Mattias:
> Är det någon som vet om man kan köpa gamla nummer av
> Kalle Anka från Egmont? Min bror och jag har köpt
> gamla nummer från Hemmets Journal men det var för
> 15 år sedan. Om det är möjligt, hur gamla nummer
> kan man få tag i?

Förlaget beslutade omkring 1994 att inte längre lagerhålla mer än 10 år bakåt i
tiden. Då fanns ännu till försäljning de flesta nummer från cirka 1970 och
framåt. Så om inget ytterligare ändrats sedan dess borde det gå att få tag i
nummer från 1992 eller så. [Jag har dock ingen koll på om det faktiskt går.]
/Anders Berglund