=?8859_1?B?xXJzbfZ0ZXQg?=2003!

olof.siverbo@swipnet.se olof.siverbo at swipnet.se
Tors Dec 12 10:18:49 CET 2002

Kvack och hej!

Mina kolleger i styrelsen säger att jag har glömt berätta när
årsmötet för 2003 ska hållas. Mötet äger rum LÖRDAGEN
DEN 26 APRIL, troligtvis i Brygghuset (Stockholm) som
vanligt. Köp genast en kalender för nästa år (om du inte
redan har gjort det) så att du kan ringa in detta viktiga
datum!

Som Per Starbäck redan har meddelat på listan blir det
kulturfestival på mötet. Alla bidrag är högst välkomna! Börja
skalda, komponera, skulptera, designa, mima, spreja och
installera redan nu!

/Olof