van horn och hans bok

Erik Bergwall erik.bergwall at telia.com
Tors Jan 3 14:48:00 CET 2002

Jag läste i senaste kvacket en mycket informativ och bra artikel om William van Horn. Där stod bland annat att hans första egna bok  som han själv skrev och tecknade hette "Harry Hoyle's Giant Jumping Bean". Kan detta på något sätt ha något att göra med en senare serie som jag antar att han ritade; en serie i DuckTales-version där en massa hoppbönor gör livet surt för Kalle, Joakim och Knattarna. Denna serie publicerades som en bilaga i 3D-format med bifogade 3d-glasögon någon gång på 90-talet.

/2553, Erik Bergwall