SV: SV: SV: TV-tips

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Fre Jan 11 15:26:11 CET 2002

Olof:
> Usch, hörde du också det där programmet?!

Nej, det gjorde jag faktiskt inte (intervjun sändes för tidigt), men jag fick en del upplysningar senare från en tillförlitlig källa (Hej, Stefan!). Men jag tycker ändå att det ligger en del sanning i ditt påstående, som i alla fall stämmer in på mig. Jag är personligen totalt ointresserad av Walt Disney som person och mina kunskaper om farbror Walt är mycket begränsade. Därmed inte sagt att jag förringar hans insatser inom de medier (serier och tecknad film) som jag uppskattar.

Och för tydlighetens skull: för mig får ni förstås diskutera Walt Disney hur mycket ni vill, trots att mitt lilla inlägg i debatten kan tyda på motsatsen.

/Patrik