Ang: Multisekventiell hyperserie

Mats Nilsson Mats.Nilsson at syd.kth.se
Tis Jan 15 14:22:02 CET 2002

> Jag söker en multisekventiell hyperserie (eller vad man nu ska kalla den) som efter vad jag kommer ihåg borde ha publicerats i KA > eller KAP i slutet av 1980-talet (möjligen i början av 1990-talet). Serien är en primitiv form av en digital hypertext, där läsaren får ta
> [...]

Det är Musse och Långben det handlar om. De tar sig in i en gammal spökborg och man får göra val av typen "Om du tror på spöken så gå till sid 89, om du vill ha en vetenskaplig förklaring så gå till sid 93". Det är ur KAP. Jag minns inte exakt vilken, men det bör vara i något av numren strax under 100.

/Koll 2348 Mats Nilsson