Wombat, farfar och Korpus?

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Tors Juli 11 20:04:31 CEST 2002

Hejsan!

Uncle Wombat heter vad jag vet  "Farbror Vombat" han hette i alla fall så i
barnprogrammet "Blinky Bill" som gick på TV för något år sedan och heter det
på de CD-romsspelen som kommit ut.

Intressant projekt förresten! Kan du berätta något mer om denna bok? När
kommer den`? Något annat som du kan berätta? Blir det något med Carl Barks
Library?

/Michael