kul att..

ankism@norgren.net ankism at norgren.net
Mon May 20 09:45:03 CEST 2002

Jag tycker KAP serier bra men jag har för mig ha hört personer klagat på dessa
serier och nämnt att de bara är italienska tecknare med spretig stil osv.
Jag har inte upptäckt någon större likhet med Kalle&CO serier och KAP, utan
bara nämnde att jag kände igen tecknar/manus namnen som förekom i båda. Det
jag vill ha sagt är att jag tycker det är roligt att egmont skriver ut vilka
som gjort serierna även i KAP.

/fn, 2595