kul att..

Magnus Bark ankism at lyskom.lysator.liu.se
Mon May 27 09:05:32 CEST 2002

On Sat, 25 May 2002 17:52:26 +0200 "-= Steamboat Willie =-"
<steamboat.willie at chello.se> wrote:

>Till de som brukar klaga över Pocketarnas förmodade
>dåliga kvalité så brukar jag säga att Carl Barks ju
>faktiskt haft serier i pocketar...

Fredrik> jaha!
Fredrik> kan man få något exempel på nummer?

Fredrik> /Fredrik N, 2595

När jag nyss sökte efter Carl Barks som artist för saker publicerade i
Sverige får jag inga träffar på "KAP" i alla fall.

För att komma in på att lite annat spår läste jag först igår senaste
KA&Co. Och jag måste säga att det var det svagaste numret på säkert
ett år. Kanske mest eftersom det var så likartade serier. OK, Van
Horn-äventyret stod ut, annars kändes det mest som en ljummen
Egmont-gröt.

*kvackar lite trött*

--
Magnus Bark, koll 2561