bogdan

Tors Okt 17 13:50:05 CEST 2002

Det jag direkt kommer att tänka på - hur fel det än kan tänkas vara -
är radioprogrammet "Rally" i P3. Där har de en figur vid namn
Robertson vars gitarrist heter Bogdan eller någon väldigt snarlikt.

Inte speciellt mycket Disney kan direkt erkännas.

/koll 2561

 / Magnus Bark (Farbror Skojskoj, en av de tjocka farbröderna)

Previous text: