Re: Disnetkanal här

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Tors Sep 12 14:51:25 CEST 2002

Underbart om det äntligen blir en disneykanal här, det är sannerligen på
tiden!

För övrigt kan meddelas att Kalle Anka & C:os upplaga nu har passerat 200
000 enligt en välinformerad källa på Egmont och frågan är om inte det är
störst någonsin?

Vidare ska man börja med Fantomen årgångsböcker från starten. Stort intresse
finns för Bamse-biblioteket och Kalle Anka-årgångarna så det lär fortsätta
ett bra tag till.

En Kalle Anka & C:o Vitsar från A till Ö kommer till jul förresten!

mvh Michael