Walt Disney's Treasures

Erik Horthe erikh at newmedia.no
Fre Sep 20 06:35:49 CEST 2002

Håkan Andersson har gitt oss et fint innblikk i de neste utgavene av
Disneys DVD-samlinger "Walt Disney´s Treasures". Her var det mye bra, det
legges kanskje opp til en Mickey Mouse in Black and White volum 2 senere.
Goofy Complete er nesten complete. Jeg savner vel egentlig bare How to Ride
a Horse og Goofy´s Freeway Trouble av Långbens solofilmer. At den første
mangler kan jeg forstå, men Freeway Trouble har jeg jaktet på i mange år,
og den kommer altså heller ikke denne gangen.  Hvor kan man få tak i denne
filmen? Er den sensurert av en eller annen grunn?

Erik H.