Fw: Fel!Fel!Fel!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Fre Sep 20 14:56:32 CEST 2002

Stefan P:

Detta valde jag däremot bort med flit. Jag kommer särskilt ihåg att jag
funderade över saken och kom fram till att det verkade mest normalt i
svenskt språkbruk att skriva "Panama" utan accent. Det står till och med i
mina anteckningar. Den som tycker att detta är ett misstag ska alltså veta
att det är ett genomtänkt misstag och inte ett slarv. Till skillnad från
vissa andra misstag. Oh, my stars and little planets.